Rajin-rajin lah click ya :)

Friday, December 21, 2012

Universal Studio Singapore?

Apa yang menariknya di sana kan? Yang Neeza dengar diorang cerita pasal rides.

Teringat lagi berbelas tahun yang lepas, Neeza pergi Universal Studio Hollywood di California. Masa tu tak tahu sangat pun pasal Universal Studio ni. Pergi pun ikut-ikut kawan. Masa tu remaja lagi. Masih belajar pun. Jalan pun sangat laju. Maklumlah, takde handbag extra nak kena bawak ;). From a place to another, kami berlari sebab nak kejar masa. Show ikut time. Kalau boleh nak masuk semua. 

Memang sangat happening kat situ. Neeza tak ingat yang kami ada naik rides. Ke.. masa tu rides takde pun. Banyak show. Masuk Jurassic park. Tengok camana diorang buat film dengan dinasour2 tu. Takdelah besar mana pun dinosour tu. Dalam tv nampak besar gila. Kami tengok cara diorang buat fire. Macam real!! The rest tak ingat sangat. Memory depleted huhuuu..



The question - is it gonna be the same? Of course lah tak kan sebab Hollywood tu besar...  Tapi kalau sama bagus lah ;)

4 comments:

zino said...

ada cadangan nak ke USS ke? kami pun dah plan tapi belum menjadi2 lagi hehe

Mulan said...

enjooooyyyy..!!!

Unknown said...

Nice info. TQ

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website kami www.kumpulbagi.com atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

LinkWithin

Blog Widget by LinkWithin